Mi az incentive utazás és miért éri meg?
Szerinted mi a közös tulajdonsága a legjobban teljesítő cégeknek?
Felismerik alkalmazottaik értékeit és mindig próbálnak kreatív juttatási rendszert kitalálni, hogy fenntartsák motiváltsáfukat, ezzel együtt pedig a produktivitást! A nem pénzbeli jutattatások közé tartozik az utazás is. Mi megmutatjuk miért éri meg ez a juttatási forma és milyen hatással lehet a cég teljesítményére és a munkavállalói elkötelezettség növelésére különösen a sales és support területeken dolgozók esetében).
A nem pénzbeli juttatások hatása
1. Hatékonyabb a célok elérésében
Az Incentive Magazine kutatása szerint azon cégeknek a hatékonysága, akik jól kidolgozott jutalmazó rendszert alkalmaztak átlagosan 44-48%-os termelékenységnövekedést értek el.
2. Emlékezetesebb
A pénzbeli juttatásokat sokszor a fizetés részeként tekintik és nem hagy maradandó élményt. Míg a nem pénzbeli juttatások olyan emlékezetes pillanatokat hagynak az alkalmazottakban, ami által pozitív élményeik lesznek a jutalmazásról és a befektetett munka megtérüléséről akár hónapokkal, évekkel később is.
3. Sokkal személyebb
A pénzen nem kell sokat gondokodni, míg például egy utazást sokkal személyesebb jutalomnak élik meg, nem is beszélve a törődés érzetéről. Továbbá sokkal konkrétabb cél lebeg az alkalmazottak szeme előtt arról nem is beszélve, hogy versenyre ösztönöz, ami még izgalmasabbá teszi a jutalmat.
Az utazás, mint ösztönzés számokban
Kutatási eredmények: Intentive Research Foundation, Business Insider, Ibid, Incentive Travel Council, Site International Foundation
Nem csalás, nem ámítás, az utazásnak, mint ösztönzőnek valóban kimutatható hatása van a cég teljesítményére és annak munkavállalóira.
Egy jó utazási incentive akár 18%-kal növelheti a termelékenységet, emellett az is tény, hogy az alkalmazottak 95%-a választaná a pénzbeli juttatás helyett. A hatékonyság nagyban függ a motiváltságtól és az elköteleződéstől is, ezért nem árt megemlíteni, hogy 72%-a azoknak az alkalmazottaknak, akik jutalmát utazásban kapta, nagyobb elköteleződést mutatnak a cég felé. Személyesebb, emlékezetesebb jutalmat kapnak, amire a későbbiekben is szívesen emlékeznek vissza, ráadásul értékben is nagyobbnak érződik egy utazás. Az egyén mellett fontos, hogy növeli a csapat morált, hiszen izgatottsággal tölti el az embereket a versengés, ami az idő előrehaladtával csak nő.
Ha amiatt aggódsz, hogy nem térül meg az utazás, akkor érdemes megnézni az Incentive Research Foundation kutatását, miszerint 112%-os a megtérülési faktor, emellett sokkal hatékonysabb módja a célzott értékesítés vagy specifikus termékeladások ösztönzésének.
Miért éri meg ez neked?
Hogy tudsz ajánlatot kérni?
Az alábbi linkre kattintva vagy az info@festivaltravel.hu e-mail címen tudsz ajánlatot kérni.
Mire? Szinte bármire, ami érdekli a csapatodat. Ide értve bármilyen úti célt, illetve programot.
Mire van szükségünk?
- mikor utaznátok
- hova utaznátok
- mennyien mennétek
- milyen igényeitek vannak program és egyéb kapcsán